Mindennapok

T-Home, Te drága

Nálunk az a szokás, hogy mindig időben befizetjük a közüzemi számlákat, mert – bár jobb lenne a pénzből pl. egy wellness hétvégére elmenni,- a fogyasztások kiegyenlítése holmi láblógatással szemben mindig elsőbbséget élvezett a családunk értékrendjében.

Történt a minap, hogy a legújabb T-Home távszámla megérkezésével egyidejűleg egy dörgedelmes felszólító levél is érkezett a postafiókomba, melyben arról tájékoztattak, hogy az előző havi telefondíjat nem fizettük be, és alaposan meg is fenyegettek, hogy mi minden fog történni, ha a számlát 30 napon belül sem rendezzük. Nem értettem a dolgot, mert a fizetési határidő lejárta előtt magam utaltam át a megfelelő összeget a T-Home-nak, ezért morgolódva nyomtattam ki, szkenneltem be és küldtem el a banki átutalási bizonylat másolatát egy e-mail mellékletként az ügyfélszolgálatnak. Mivel erre több nap eltelte után sem kaptam választ, felhívtam őket telefonon, és hosszas egyeztetés után kiderült, hogy ezúttal sajnos én vagyok a hunyó, mert rossz számlaszámra utaltam át a kívánt összeget. A hír hallatán pironkodva tudakoltam meg az ügyintézőtől, hogy lesznek-e még további szankciók, vagy tekintettel arra, hogy soha sem volt díjhátralékunk, azaz mintaügyfelek voltunk, megelégszik-e a T-Home azzal, hogy újra átutalom a pénzt, ezúttal a helyes számlaszámra. Az ügyintéző azonban nyomban lehűtötte a kedélyeimet, mert kiderült, hogy a késedelmi kamaton kívül 650 Ft-ot számítanak még fel a felszólító levél díjaként, azaz a makulátlan múlt mit sem számít. Csak azt nem tudom, mi történt volna akkor, ha kivárom az ügyfélszolgálat írásos válaszát, és közben kicsúszom a végső, 30 napos határidőből? Lehet, hogy részben a T-Home hibája miatt is kikapcsolták volna a telefonunkat és ránk küldték volna a végrehajtókat?

Akárhogy is nézem, ezek a szankciók az általam elkövetett „bűn” ismeretében kifejezetten túlzónak tűnnek, különösen akkor, ha figyelembe vesszük az ügyfélszolgálat írásos válaszának „érkezési sebességét”.

Kedves T-Home! Több kérdésem is lenne. Miért kell külön díjat felszámolni egy felszólító levélért? Miért válaszol az ügyfélszolgálatuk az e-mailekre ennyire lassan? Létezik, hogy nem alkalmaznak elég munkavállalót az ügyek intézésére?

A legsúlyosabb kérdésem pedig az, hogy miért nem képesek arra, hogy esetenként méltányosságot gyakoroljanak azokkal szemben, akik jó szándékuk ellenére „keveredtek ügybe”?

Sajnálattal kell közölnöm, hogy a megoldásaikat nem találom sem ügyfélbarátnak, sem elegánsnak,  valamint azt is, hogy nem szeretem az olyan szolgáltatókat, melyek semmire sem becsülik az ügyfeleiket, kizárólagosan csak a PROFITRA koncentrálnak.

Az eset hatására komolyan fontolgatom, hogy lemondjunk a vonalas telefonról, és szerződést bontsunk a T-Home-mal, ami a telefonadó bevezetése miatt már amúgy is megfordult a fejemben.

http://ujszo.com

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!